2008. március 10., hétfő

90. Deutsche Bahn über alles in der Welt, und Österreiche BundesBahn

Igen. Ez a 90. béírás ebbe a bélogba.
A cím másik feleért köszönet illeti Mesteremet aki összeállított nekem egy DVD-t szinte csak DB-s és ÖBB-s gépekkel és pályákkal.
Vegyük át a gépeket.
Deutsche Bahn:
-Baureihe 218: Eléggé erős(2070kW) 4 tengelyes dízel-hidraulikus gép. Vmax:140km/h.
Tipikus német univerzális gép. Hangja(szerintem) erősen hasonlít a Csörgőéhez, főleg alapjáraton, de utána egy nagyon szép dübörgő hangorkánná változik át. Legalábbis amit a TS-ben hallottam a meggyőzött. Becenevei: Nyúl(egy angol vasútbarát adta neki), S-Bahn, Indianer(indián), Hörnerlok(szarvasmozdony szószerint). Készült belőle gázturbinával felszerelt verzió is. Kb. egyidős a mi Csörgönkkel.
- Baureihe 220/221 (V200). A német Nohab. Szép. gömbölyű, nyúlánk és erős(1986kW) Vmax:140km/h.
Alapvetően expresszvonati gép volt. Nekem a tetszésem elnyerte(főleg a Playboy nyuszi képe a vezetőálláson).
Becenevek: rote Wurst(Vörös kolbász), Osterhase(Húsvéti Nyuszi) Roter Elch( Vörös jávorszarvas)
- Baureihe 103 A Leszebb Német. Gyönyörű, finom formákkal, és belül iszonyatos erővel(7440kW) Vmax:200 km/h Gyorsan beleszerettem a gépbe. 10 IC kocsi meg se kottyan neki. Völgy falán elviszi.
Becenevek: Himbeer-Bonbon(Málna nyalóka) Kirsche(Meggy) Tampon(adja magát) Kugelkopfkalotte (Labda dóm(?))
Képek lesznek majd. Még jó hogy van másik pendrive-om.

Pályák:
-Leoben: Osztrák Alpok. Ezzel mindent el is mondtam. Nem SemmeringBahn. De itt is vannak olyan kanyarok meg emelkedők hogy csak néz az ember. 160-al is lehet rajta teperni. De már 90-nél kapaszkodni kell a billentyűzetbe a sebességtartás miatt.
-Berlin-Stettin. Szép, egyszerű vonalvezetésű valós pálya dróttal.
-Wupper Express 11. Köln, Dortmund, meg sok más város összefoglalása. Az Alföld 3-hoz lehet hasonlítani, mert minden valós benne.


Képek lesznek valamikor.

Nincsenek megjegyzések: