2008. május 15., csütörtök

Ínhüvelygyulladááááááááááásssssss!!!!



Mint mindig, megint régen írtam.
Azóta se hívtak a MÁV-tól.
Hétfőn néztem a bal csuklómon egy puklit. Amiről először azt hittem hogy bevertem vagy csont vagy akármi.
Másnap Anya mondja hogy az bizony ínhüvelygyuszi.
Úgyhogy most fáslizva van.
Meg kenőcsözve.
Meg Szerelmem gyógyító puszijaival.

KemiHugim meg ajánlott egy frappán idézetet.

"A személy elszáll de ReaPeR megmarad"

Sift kettő Kemiviki Sift kettő

Még gondolszok rajta Hugim, de addig a Tied lesz kint.
De még azért gondolkodom sajáton.

Találtam egy játékot. Neve Train Director. Olyan mint a Forgalmista csak ebben van menetrend(Hála az égnek, végre nem kell a 790 Beograd és a 793 Avala keresztjét megoldani játékidő szerint: 1.30-kor).
Meg térközjelzők, meg egyebek. De viszont olyan bonyolult hogy az már egyenesen sok.
De hogy legalább valami maradandót alkothassak a Virtuális Vasútban. Elkezdtem építeni hozzá az első magyar vasútvonalat. Mivel eddig a játékhoz magyar vonalat nem lehetett letölteni.
A vonal persze nem más mint a: ... .... ... ... ... ... ... ... ... na? Hát persze hogy a 150.
Legalább itt is híre lesz leendő sokat koptatni fogom vasútvonalamnak.
2 részben fog elkészülni.
Az első rész Kelebia-Kiskőrős között lesz megépítve, illetve meglesz csinálva a 154 Jánoshalmáig és a 155 Kiskunmajsáig.
Majd a 2. részben(miután Mesterem hozza az állomásrajzokat amiket kértem Tőle)
Megépítem egészen Ferencvárosig(ha tudom és sikerül mert a szerkesztője is rendkívül bonyolult). Meg még rá kell jönni hogy lehet menetrendet bele iktatni.

Kis MSTS a végére. Elkezdtem tesztelni a Romania 2 nevű pályát. Hamarosan bővebben fogok róla írni.
Addig csak annyit hogy kb. 500 km hossznyi sín van benne.
Van drótos és nem drótos szakasz.
Temesvár-Szeben közötti részt dolgozza fel félig valósan(legalábbis a leírás szerint).

Nincsenek megjegyzések: