2008. június 3., kedd

Tartalmas napok

Azok voltak.
Régen jelentkeztem(mint mindig, lassan védjegyem lesz).
Lementem Kecsóra Tura barátomhoz vizipipázni(és nem láttam elefántokat vizipipa közben) meg sörözni, beszélgetni és megnézni a Neon Genesis Evangelion felújított változatát. Hát ettől a verziótól beszartam. Olyan jó lett grafika meg az egész történet hogy néhol rá se ismer az ember az eredetire. Nagyon jól rakták össze. A végén nagyot néztem.

http://tura.dzsembori.hu/blog/?category=2&name=anime

Itt van az animéről egy bővebb jegyzet Turától.

Aztán ott aludtam Kecsón, majd végül hazajöttem ledőltem és ismét mentem vonatozni.
KoviGaara barátom elkészítette a Vasúti video mix 5 c. videot a Maximum The Hormone-Zetsubou Billy c. számára. Ez a szám a Death Note c. animében van benne. Amit már nagyon meg kéne nézni.
Közben ez a szám olyan ihletet adott hogy elkértem Kovitól. Végül nekiestem a CyberLinkkel és 3 óra munka után ez jött ki: Rail Note
Ütös lett nagyon. Bár a YouTube-on sajnos érezni lehet hogy sűrűn változik a hangerősség ami kicsit ront az összhatáson, de ez a YouTube hibája.
Aztán tegnap megtörtént az amire már 1 hónapja vártam. Megkeresett a MÁV-Trakció ZRt.
Azzal hogy június 9-én Kiskunhalason a felvigyázói iroda előtt várnak megbeszélésre.
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: