2007. november 21., szerda

Sztrájk és újabb megfekvés






11-kor kimentem a kecskeméti állomásra sztrájkot fotozni.
Utas nem volt. Egy-két ember és egy kisiskolás csoport volt. Ők valőszínüleg az egy szem mozdonyt(M44-502) jöttek bámulni. Aztán ők is elmentek.
A sztrájk után kb. 5 perccel írták ki az első vonat érkezését. Ami pontosan meg is érkezett.
Ez volt a 37122 ami a 020-as Usgyi személyében jött meg.
Ezután elmentem suliba, ahol fél négyig voltam mert egy agyatlan vadmarha nem tudta hogy mit ünnepelünk május 1-én.
Utána megint kimentem az állomásra fotozni és filmezni.

After that otthon letöröltem az MSTS-t és újraraktam. Ugyanúgy nem működött, úgyhogy teljes V6 javítást kap a gép(értsd: format c:)
A bejegyzéstől számítva még 2 óra és lejön az XP SP2 tuningolt verzió, úgyhogy lehet hogy inkább V6EE lesz XD.
Remélem feléled ettől a gépem, mert ha nem.....

Nincsenek megjegyzések: