2007. december 28., péntek

Utazás, fotozás, MSTS...


Régen írtam ide. Azóta sok minden történt.
Kezdjük a legelején.
Dec.21-23 között Szegeden voltam Kicsimmel. Isteni jó volt. Megajándékoztuk egymást.
Én kaptam tőle a Magyarország Mozdonyai című könyvet, melyet 2 nap alatt kiolvastam.
Ő pedig kapott tőlem egy gyönyörű melltartót és egy tangát.
Szülőktől pedig egy fotoállványt kaptam.
A gépben meg már nem ártana egy szellőző csere. Megőrít a hangja...
Miközben utaztam Szerelmemhez Szegedre dec.12-én, a 760-as Tiszavirág IC-vel. Olyat láttam Kiskunfélegyháza után amire életemben nem gondoltam.
HOGY EKKORA VADBAROM, HÜLYE, AGYILAG CUDARUL ÁLLÓ, IQ-VAL HADILÁBON ÁLLÓ egyénnel találkoztam a vonaton, hogy bánom hogy nem ugrott ki.
Ez az egyén... (maradjunk a valamiben, mert emberi aggyal nem hiszem hogy rendelkezik).
Szóval ez a valami bement a WC-be. Egy sima poznani Bo kocsi WC-jébe.
Csattogás, ajtóráncigálás. Kinyitja, visszacsukja. Megint kinyitja. Megint vissza. Én közben gondolkozom hogy izomból tökön rúgjam a betkós bakancsommal hogy lenyugodjon, de nem egyedül szállt fel, én meg nem akartam meghalni. Mert jó nagy darab valami volt.
Visszatérve. Becsukja. Aztán elkezdi rúgni.. Addig míg kiszakad a helyéről az ajtó.
Na szép. Értelem. Az előttem lévő V43-2213-ban milliószor több értelem volt.
Hozzámszól. Hú Te b....d meg majdnem beszorultam! Most mit csináljak??
(LÖKD KI MAGAD A VONATBÓL TE MARHA!!!)
Vállat vontam hogy passz. Vjv sajnos nem tartózkodott a közelben.
Ezután a kellemes kis "affér" után befutottunk Szegedre.
Ahol végre megölelhettem a Kicsimet.
Nagyon jó volt a hétvégét együtt tölteni.

Az állványom vasúti körülmények között is megállta a helyét. Igaz még tanulni a használatát(főleg a vizszintbe hozását) de sokat fog segíteni. Főleg sötétben.
Kemiviki Hugommal sikeresen összevesztem a Dácsiák miatt. De kibékültünk gyorsan. Ugye Hugim??

MSTS.
Kiadták a 3xxx-es Szilit!
Mégpedig a 3187-et és a 3201-et. Ami régen még Szegedet erősítette (próbálta, képek később..)

Nincsenek megjegyzések: