2007. december 2., vasárnap

Vonatozás

Tegnap egy jó nagyot vonatoztam drága Egyetlen Szerelmemmel.
4.40-kor keltünk. Hogy a 7009-6260-770 vonatokkal lejussunk Gyulára Kecskemétről.
Érdekessség volt egy pár.
Pl. Ceské Dráhy 20-41 B kocsiba ültünk. Kényelmes, tiszta kocsi volt, de hangossabb volt mint a mi xx-30-as kocsijaink. Aztán Cegléden felpattanva a 6260 Nyugati-Záhony személyre, visszatértünk a MÁV valóságba. Koszos, büdös kocsi. Nálunk több a bunkó, vadbarom utas mint Csehországban.
Szolnokon megvártuk a 770-es Keleti-Gyula gyorst.
Szolnok-tól Békéscsabáig végig aludtuk az utat. Gyulán volt, van hó!! Életem 1. havas vasutas képét csináltam meg!!
Visszauton megtapasztaltam a CFR által nyújtott IC utazási élményt.
CFR Bmee kocsiban utaztam egy kellemeset Kecsó fele. Picit hangos volt a légkondi. De a futás...
az atom nyugodt volt. A WC.... szép tiszta vákuumos..
Kedves WC használni nem tudó utasoknak üzenem hogy ezek a WC-k úgy működnek hogy miután elvégezte az ember a dolgát utána meg kell nyomni egy gombot ami elég feltűnő helyen van, és lám..... eltűnik a ........ tudod mi...
Szolnokon épp hogy elértem a 2521-est. Mert az Ister EN késett egy pár percet, de elértem..
Amit azon az ingán tapasztaltam..... HANGOS BEMONDÁS VAN A SZEMÉLYVONATOKON!!!
Igaz koszos a vagon meg büdös is... de utastájékoztatás van.. Mostmár aztán nem lehet szidni a MÁV-ot.
Cegléd. Szépül... egyre jobban. A vágányok elrendezése sokkal normálissabb mint régen. Utasbarátabb. Igaz még sok még a munka, de meglesz a gyümölcse.
Cegléden felpattantam az IC-766 Hírösre, amit a Legszebb Szili(1007) húzott, és egy nagyon kedves kalauz néni volt a vonaton. 20.10-re lettem Kecskeméten.
Jövő hét mozgalmas lesz.
Dec.6: Szerelmemhez megyek Szegedre.
Dec.8. Mezőberény gombavató Szerelmem barátnőjének. Onnan vissza Szeged Vasárnap depart home....

Dec 9.-én menetrendváltás.
Hát.....
Bővül az ütemes menetrend. De a 150-nek csak 1 IC-je lesz. Az Avala mint mindig, és nem áll meg Szabadszálláson. A tervbe vett másik IC ami Szabadkára ment volna ki, mégse valósult meg. Anyád kókány! Ez is a te hibád. A 128-on megszűnnek a közvetlen Szegedre tartó járatok, és a gyulai gyorsok is, illetve, állítólag az IP-k is. Így Békéscsabán nem marad Csörgős forda...
Ismét okos döntés született. Olyan vonatokat szüntetnek meg amelyeken Gyulántól már állni is nehezen lehet. De ráfizetéses, kevesen utaznak rajta....
Akkor ez alapján zárjuk a Parlamentet... kevesen vannak bent, hülyésegeket beszélnek, ráfizetéses.
A 140-en marad az ütemes menetrend.
Megszűnik a Transbalkan.... Görögország még messzebbre kerül Pesttől, és drágább lesz eljutni is.
Mert Belgrádon át lehet eljutni. Éjjel.... mert valószinüleg a Beograd NGy. viszi azt a kocsit ami Thesszalonikibe megy.
A Dortmundi EC is megszűnik. Nembaj... éljen a Vasút...
Helyette 2 óránként jár vonat Wien Westbhf.-ra.
Lesz Semmelweisz Ignác EC is.
Visszajön az Arrabona... mint IC.
Ami viszont külön érdekes, hogy azokra a vonalakra ütemes menetrendet írnak amiket korábban be akartak zárni. Nahát! Hirtelen de fontosak lettek..
Remélem működni fog az új menetrend és elnyerik az utasok elismerését.

Ceterum Censeo: Ne zárjátok be a Vasutat!

Nincsenek megjegyzések: