2008. április 30., szerda

Vége....

Végre valahára vége lett a sulinak. 2 teljesen tökéletesen elpazarolt év....

De viszont 2 tökéletes(majdnem) év Tura barátommal. Ami a mai napon véget ér... mivel megszűnik az albim. Mert már nem fogok Kecsóra járni. :'(

2005. augusztusban kezdődött.
Mikor a Hugom talált egy hirdetést hogy: "GAMF-os lakótársat keres."
Megkerestük és így vette kezdetét egy hosszú barátság Tura barátommal.
Mikor megláttam azt mondtam magamban: "Huu... Rocker." :)
Utólag Ő is ezt gondoltam mikor meglátott. :)
2,5 év alatt Annyi minden történt hogy nehéz lenne összefoglalni.

Megismertem Kicsim....
Megbüntettek a rendőrök
Megjártam a gamfot
Kibuktam a gamfból
Megjártam a szintézist
Berúgtam(unk) sűrűn
Autót gyújtottak fel az utcánkban
Megszerettük az animét
Láttunk az Evangeliont
Láttam South Parkot
Leszoktam a cigiről
Megkedveltem a vizipipát
meg sör sörsörsörsörsörsörsörsörsörsörsörsör
Meg megismertük egymást... és 2 sör mellett olyan jókat beszélgettünk.

Sorolhatnám évekig. De sajnos 5 perc alatt ennyit tudtam összerakni. :'(

Hiányzoni fogsz Tura!!!!!!! Ég Veled!!!!!!! :'((((

"
Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life"

Sift kettő System of a Down Sift kettő

Nincsenek megjegyzések: